† Pride + Gina tricote †

2012-08-04 | 10:30:00 | Kategori: Outfits ♥ | 0 kommentarer
Just nu så är jag påväg in till stan med mamma för en shopping dag, och vi ska gå och se gay paraden - Pride. Jag gjorde de förra året också och de är så roligt att se alla människor stutsa fram på gatan och verkligen visa vilka de är utan att skämmas! Vi behöver verkligen mer glädje i världen. Ska ni också se paraden? Vi kanske syns? När det gäller shoppingen så har jag inte bestämt mig än för vad de är jag ska leta efter... Men de finns ett par jenas ifrån Gina tricote som jag ska leta efter! Så här ser de ut;
Jag älskar att byxorna är "trasiga", så håll tummarna för att jag hittar de här!
Sen så tycker jag även att de här är snygga - älskar den mossgröna färgen!
Så de kanske också följer med hem, vem vet?
 
Kyss Mathiz ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback