Barcelona

2012-06-02 | 04:58:26 | Kategori: Mathiz ♥ | 1 kommentarer

Hej hej! ♥Nu är det så att jag är påväg till Arlanda, för jag och min familj ska nämligen åka till Barcelona i 5 dagar. Så min uppgradering kommer att ligga på noll under de här dagarna -fram till onsdag. ♥ Så då är det super bra att vi har Ivana som kan uppdatera lite under de dagarna som jag är borta! Men hon kanske inte kan precis alla dagar. ♥ så klart så kommer jag ta några bilder, som jag kanske lägger ut här, man vet aldrig :)

Bye Bye Sverige, Hola Spanien! ♥

Kyss Mathiz ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är så avensjuk på dig, DU ÄR I SAMMA LAND SOM JUSTIN BIEBER JUST NU!!!

2012-06-03 @ 17:00:41
URL: http://johannaekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback