STARBUCKS ♥

2012-06-03 | 20:26:22 | Kategori: Mathiz ♥ | 0 kommentarer

Det är sååå bra väder här i Barcelona! Men de här två dagarna så har vi bara gått runt och tittat på saker, men imorgon ska jag bli brun. Då ska vi ligga på stranden hela dagen lång! ♥ jag måste bara säga att jag är så avundsjuk på de länder som se starbucks, jag vet inte men jag bara älskar deras logga/märke och deras latte är inte så dum den heller! Men jag hörde att de skulle öppna en starbucks i T-centralen. Så vi får se vad det blir med det. ♥ här ser man en starbucks i nästa varje hörn! Men jag är lite besviken för jag skulle vilja köpa ett linne med starbucks märket på, men såklart så finns inte det. Men kanske i Thailad när min familj åker dit.
Nu ska jag njuta av semestern, kyss Mathiz ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback