† Confessions †

2012-08-10 | 12:00:00 | Kategori: Mathiz ♥ | 0 kommentarer
Confessions á la Mathiz
Jag har aldrig druckit coca coola, inte ens luktat på det. Och jag hatar att hålla i en cola faska, haha usch!
 
+ Jag hatar ketchup, jag har alltid gjort det. Jag tål verkligen inte lukten!
 
+ Jag har varken ätit dextrosol eller druckit någon energi dricka någonsin. 
 
+ Jag tycker att ögonkontakt kan vara jättejobbigt, jag har väldigt svårt för det ibland.
 
+ Jag hatar att säga en sak 2 gånger, det gör mig iriterad. Så om någon säger va så brukar jag skaka på huvudet eller vänta tills någon annan sa det jag sa. 
 
+ Jag älskar killar som kramar en bakifrån, som kommer och lägger armarna om en och kramar en riktigt hårt. 
 
+ Jag har väldigt svårt att släppa taget om människor som har betyd något för mig. 
 
+ Jag älskar att åka in till stan med kompisar och shoppa, gå runt, eller bara fika. 
 
+ Jag förstår mig egentligen på ung08, jag fattar inte vad det är som är så kul egentligen? Men jag åker dit en gång under veckan i alla fall. 
 
+ Jag skulle så gärna vilja flytta till ett engelsk talande land, kanske inte England. Ett engelsk talande land där de ofta är varmt året om. 
 
Kyss Mathiz ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback