† Hola Guys ! †

2012-08-03 | 12:45:31 | Kategori: Mathiz ♥ | 0 kommentarer
Det är Mathiz här, jag vet att de verkligen har varit noll upptadering här på bloggen - de är helt otroligt att vi har några få små läsare kvar här. Det är ju roligare att blogga när det är några som läser men jag och Ivana har oss själva att skylla eftersom vi inte har bloggat någonting. Men nu ska det bli ändring på de! Idag när det var så tråkigt väder ute så fick jag känsla av att vilja börja ta tag i det här med att blogga + att skolan börjar ju inom 20 dagar så man måste börja förbereda sig lite grann. Så nu får ni allt kika in här på bloggen, annars blir det ju inge kul att upptadera bloggen! 
 
- Bilder ifrån mitt sommarlov kommer inom kort!
 
Kyss Mathiz ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback