† New In †

2012-08-03 | 13:07:43 | Kategori: New in ♥ | 0 kommentarer
Jag köpte de här grejerna innan jag åkte till Italien på gympa läger men jag fick aldrig in de på bloggen så här kommer de!
Kenzas skin kort - byxor, De var på rea så jag köpte de för 800 :- istället för 300 :- Jag köpte de på en liten affär bredvid Mathilde inne i stan - de säljer Kenza kläder. Men de säljer även Kenza kläder i affären mellan Hollister och Media Markt inne i gallerian. 
 
Ett par ballerina skor ifrån Ica Maxi - jag är så petig med ballerina skor! De ska sitta perfekt de ska bra ut och bla bla. Så jag har jättesvårt att hitta ballerina skor men jag behövde verkligen hitta ett par för jag kunde inte direkt gå runt i Converse i Italien direkt... Så jag hittade de här söta på Ica Maxi för 100 - 200 :- tror jag, jag minns inte... 
 
Kyss Mathiz ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback