† Style By Tyra †

2012-08-04 | 11:00:00 | Kategori: Wanted ♥ | 0 kommentarer
Idag ska jag ta och beställa några saker ifrån Stylebytyra.com som jag länge har velat ha. Bland annat så är de hennes tatueringar, just nu kostar nästan alla tatuerinagr runt 5 - 10 kr, så då tänkte jag passa på att fynda lite där. Men de är svårt, jag har så många favoriter! Men 5 kr är inte så mycket för en förpackning som innehåller 3 - 4 tatueringar - så jag tror att jag ska köpa 3 olika. Sedan har jag hittat lite smycken på hemsidan också, coh de är inte heller dyra de kostar kring 100 - 130 kr. Så skynda er innan allt tar slut för de är riktigt bra priser på allt. 


 
 
De här är de tatueringarna jag funderar på.. kanske blir alla?
 
Kyss Mathiz ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback