† WeeklyChris †

2012-08-06 | 09:24:26 | Kategori: Sötnosar ♥ | 0 kommentarer
Jag vet inte vad det är men jag har fått en one thing för den här pojken! Det började med att jag hittade han på instagram och sedan hans youtubekanal. Sedan var jag fast, jag trodde att det bara var typ som när man såg en film med någon snygg kille att det räckte med att söka upp honom och sedan ha lite information. Men det räckte tydligen inte med Chris för jag följer honom verkligen överallt! Vi får se hur länge jag har en one thing för honom då?
Seriously I’m in love with this guys smile and eyes! ❤ (Taken with GifBoom)

Chris Collins är 16 år tror jag, och bor i Canada. Han har en syster som han brukar sjunga med i videosar och göra covers, och han har en bror som han har en youtube chanel med. Kolla på hans videor och ni blir fast! Jag menar kolla hans leende och blåa ögon?
 
Instagram - @Weeklychris
Twitter - @weeklychris
Youtube:
- WeeklyChris  - En kanal där han lägger upp videor där han sjunger, pratar om sig själv, gör lite roliga klipp. Lägger upp en video i veckan ungefär.
- BroVlog - Det är en kanal som han och hans bror lägger upp videosar, Varje dag! Där de gör bland annat "summer dare".
- WeeklyCuts - Här lägger han upp svar på frågor som fans har twittrat, Han lägger upp ett klipp varje vecka. 
 
Kyss Mathiz ♥
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback