Min dolda "talang"

2012-06-12 | 13:06:56 | Kategori: Mathiz ♥ | 0 kommentarer

Jag har en dold talang...haha nja, inte direkt. Men jag har alltid älskat att pyssla ~ hålla på att göra smycken och olika scrapbooking/kort. Förut kanske för ett år sedan så tänkte jag börja ta beställningar av folk så kunde jag göra ett kort eller örhängen till de. Men det vart aldrig så ~ jag hade inte tid med det. Idag har jag slutat att göra smycken men jag gör fortfarande kort. ♥De brukar jag göra ifall någon fyller år och liknande saker. Så jag tänkte att ni kunde få se hur de flesta korten ser ut, snälla säg vad ni tycker! Det vore jättekul, att få veta vad ni tycker. ♥

Kyss Mathiz ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback