† Kräftskiva †

2012-09-15 | 18:30:00 | Kategori: Mathiz ♥ | 0 kommentarer
Just nu så är ett helt gäng med familjer sammlade hos familjen Svennerheim. Alla dessa familjer firade nämligen midsommar med varandra och nu är det dax att ha en liten kräftskiva. Jag vet inte riktigt vad som kommer hända under kvällen, vi kanske har någon slags 5-kamp eller liknande. Men jag älskar sådana här saker, när familjer umgås med familjer. Åhh, jag tycker det är så mysigt! Just de här familjerna brukar hitta på saker lite då och då, så alla känner varandra ut och in vilket gör att allt blir mycket roligare. Vad ska ni hitta på denna lördagskväll då? 
 
Här är lite bilder ifrån Fjärdlång ( där vi firade midsommar ) Men mest bara på barnen, dock inte mina bilder! 
 
Kyss Mathiz ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback