† Länkbyte †

2012-08-18 | 10:18:39 | Kategori: Länkbyte ♥ | 0 kommentarer
Är det någon som är sugen på ett länkbyte? Det är bara att kommentera de här inlägget eller vilket annat som helst, vi gör göra länkbyten på den här bloggen! 
 
Gör så här:
* Kommentera ett inlägg på bloggen och skriv att du skule vilja göra ett länkbyte med oss. 
*Vänta sedan på att vi skriver en kommentar på din blogg där vi skriver att vi gärna gör ett länkbyte med dig.
*Sedan kan ni kommentera på våran blogg igen, eller skriva ett medelande på min eller Ivanas Facebook. Där ni skriver lite om vad eran blogg handlar om och hur många läsare ni har osv, så att vi får lite info om bloggen. Så skriver vi självklart tillbaka om vad vi tycker att våran blogg handlar om. 
*Sedan lägger vi upp en bild på din bloggs header och skriver de du vill att vi ska skriva.
 
Enklare än så blir det ju inte!
 
Mathiz Facebook - Mathilda Appelgren  ( Jag vet inte om jag får lägga ut Ivanas Facebook än, men skriv gärna till mig !


Kyss Mathiz ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback