† Paradise Hotel †

2012-08-09 | 11:36:57 | Kategori: Mathiz ♥ | 0 kommentarer
Just nu är det Paradise Hotel maraton hemma hos mig. Jag var verkligen emot progrmet för bara några dagar sedan. Men min brorsa är verkligen fast i det och kollar på varje avsnitt direkt när det kommer ut på tv6play. Så de 2 senaste avsnitten var jag med och kollade och de är lite likt big borther på något sätt, det är uppbyggt på samma sätt - tycker jag. Så jag kände att jag behövde kolla på alla avsnitten haha. Så nu har jag också blivit fast vid Paradise Hotel. Så nu har jag 44 avsnitt att ta igen, önska mig lycka till!
 
Och för er som inte har kollat in de här programet gör det, ge de en chans för jag tyckte också att de verkade hel konstigt från början!
 
Kyss Mathiz ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback