† Pesonligt †

2012-08-10 | 10:30:00 | Kategori: Mathiz ♥ | 1 kommentarer
Tumblr_m8a9adikw31ro58neo1_500_large
Det känns som att ända sättet för att tiden ska gå är att ligga kvar i sängen och sova. 
 

Nu tycker jag att jag är färdig med sommarlovet, jag har hunnit med det jag ville göra. Så just nu vet jag inte vad jag ska göra - inte bara idag utan resten av de 2- 3 veckorna. Och då känns det bara jobbigt med lov, när bara dagarna släpar sig fram... Så jag längtar lite till när skolan börjar - man får träffa alla vänner, ha någonting att göra hela tiden utan att behöva tänka. 
 
Kyss Mathiz ♥
 
Kommentarer
Postat av: M A T H I L D A

Haha , tack. Jag tog det bara lugnt och kollade på film halva natten , vad händer idag?

2012-08-10 @ 10:32:25
URL: http://nmathildas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback