† Tips - Sovrum †

2012-08-19 | 10:20:00 | Kategori: Wanted ♥ | 1 kommentarer
( Bilderna har vi fått låna ifrån en tjej som heter Hanna, så gå in på hennes blogg och kika på den. Den är riktigt bra, de är en av de bloggarna jag läser faktiskt.)
 
Jag älskar verkligen detaljer med USA märken på, t.ex som på bilderna, kuddar, filtar, gardiner m.m. Så försök att göra ditt rum vitt - vita väggar med möster på kanske? Vita möbler osv. Så kan du lägga till detaljer som denna. För tänk om du börjar gilla något annat om något år, då kan du ju bara köpa blomiga kuddar istället så blir de ett blommigt rum. 
 
Jag älskar verkligen Lexington sängkläder, de ligger på plats 1 på min inköpslista!
 
 
Kyss Mathiz ♥
Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fint hon hade det!
sv: Låter bra! Min vecka var också bra. :)

2012-08-20 @ 21:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback