Ivana har åkt på en riktig semester!

2012-06-19 | 11:21:46 | Kategori: Mathiz ♥ | 0 kommentarer

Igår åkte Ivana till Serbien med sin familj, och hon kommer att vara där i ungefär en månad. Men jag ska försöka vara så duktig som möjligt med upptaderingen. Det är ju ändå sommarlov så man vill ju helst ligga ute i solen och steeeeka ~ om det är bra väder dvs.

Men på torsdagen så åker min familj och ungefär 5 familjer till ut till en ö ~ Fjärdlång ~ för att fira midsommar, så då vet jag inte något om upptaderingen eftersom vi är ute på en ö. Men både Ivana och jag har intagram, Ivana; Ivanaaz, Mathiz; Mathiz så kolla gärna där ♥

Ha det bäst Ivana!
Kyss Mathiz ♥

(bild på Ivana)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback