Wanted ~ Jeffrey Campbell

2012-06-19 | 17:49:42 | Kategori: Wanted ♥ | 1 kommentarer

Gud jag skulle dö för ett par Jeffrey Campbell skor! Men de är ju inte helt billiga heller... Men man kan faktiskt köpa visa på Nelly.com, så kolla om dina favorit Jeffrey Campbell finns där. Annars så finns det ju på amerikanska hemsidor men där är det så dyrt + att man måste få hem de till Sverige! Så det blir nästan dubbelt så dyrt.
Men jag vill ha ganska många... Men mina första par vill jag nog bara att de ska vara svarta med träklack ~ I loooove the träklack! ~ för om de är svarta är de lätta att matcha. Jag har gjort en bild med de Jeffrey Campbell skor som jag mest vill ha ~ men de här skorna har ingen speciell ordning, vilka är era Jeffrey Campbell skor favoriter? ♥

Kyss Mathiz ♥

( ett par enkla svarta, ett par med vit spets ~ finns även i svart spets ~ ett par glittriga, ett par med färgglada blommor med svart bakgrund och ett par med stark färg ~ behöver inte vara rosa kan vara ljus bruna, nästan som mocka, eller blåa/ ljusblåa/babyblå )

Kommentarer
Postat av: Therese Törnkvist

Gör ni länkbyten? :) <3

2012-06-25 @ 22:13:13
URL: http://tesh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback