† New In †

2012-09-15 | 10:27:18 | Kategori: Fashion ♥ | 0 kommentarer
Jag var och shoppade lite med Kajsa innan vi skulle ha skolfoto - i torsdags. Då hittade jag 2 söta små blusar. Men jag ska åka in till stan/farsta/Haninge Centrum snart igen för de har fått in en massa nytt på Bikbok som jag vill kolla på! Så det är ett tips ifrån mig, åk till Haninge C och kolla på Bikbok. För de har nämligen öppnat på ett nytt ställe i Haninge C och det är mycket, mycket större så det får plats med mera varor + somsagt så har det fått in en massa nya klädesplagg. 
 
Denna söta blus är ifrån Cubus och kostade 249:-
Och den här söta blusen är ifrån H&M och finns även i svart, den kostade 249:- 
 
Kyss Mathiz ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback