† Tips på Appar †

2012-09-17 | 16:38:16 | Kategori: Mathiz ♥ | 1 kommentarer
Jag hade tänkt tipsa lite om mina favorit appar som jag använder mest och har på mobilen. Jag skulle älska ifall ni skrev ner era favorit appar som komentar! ♥
 
Man måste ju älska Instagram, de är faktiskt en av mina droger just nu. Ska jag vara helt ärlig så tycker jag mer om instagram än Facebook, Twitter, Tumblr osv. Jag har nästan 5 account tror jag... @Mathiz -mitt stora och öppna, @mathiiiz - mitt privata @Robstenhope - om robsten @Fashions_dreamz - Fashion bilder, hår&makeup bilder osv @Boyztumblr - där jag lägger upp snygga tumblr boys!
 
( Jag gjorde en liten bild på de appar som är populärast hos mig, och så skrev jag lite fint under/över vad de hette så ni kan hitta de om ni vill det. Men som sagt vilka är eran/era favorit appar?
 
Kyss Mathiz ♥
 
Kommentarer
Postat av: Ida Gratte

Kollar gärna in :)

gör inga länkbyten tyvärr men hoppas det går bra med bloggen & tack för du tyckte om låten :D

Tack!

2012-09-19 @ 00:03:05
URL: http://idagratte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback